Tazminatımı alabilecek şekilde kendini işten kovdurma taktikleriniz varmı?

Sık sık rapor alıyorum, kovmuyorlar. İşimi düzgün yapmıyorum, kovmuyorlar. Sürekli kaytarıyorum.. uzun molalar kullanıyorum, kovmuyorlar. Ne yapayım ben :( ?
Tazminatımı alabilecek şekilde kendini işten kovdurma taktikleriniz varmı?
Cevapla