3.10 ORTALAMA İLE GAZİ YE YATAY GEÇİŞ YAPABİLİR MİYİM?

Arkadaşlar 2 yıllık bölüm okuyorum (bilgisayar) 3.10 puan ortalaması ile gazi üniversitesine geçiş yapabilir miyim acaba? İhtimal varmı?
İhtimal Var
İhtimal Yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
3.10 ORTALAMA İLE GAZİ YE YATAY GEÇİŞ YAPABİLİR MİYİM?
Cevapla