Arkadaşlar 2 yıllık bölüm okuyorum (bilgisayar) 3.10 puan ortalaması ile gazi üniversitesine geçiş yapabilir miyim acaba? İhtimal varmı?
İhtimal Var
İhtimal Yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Gazi mezunu olarak diyorum. başka unc git ama gaziye gitme. hocalar sürekli orda burda konferansa katılıyor dersler hep boş geçiyordu.. ondan sınra finallerde ansiklopediyi ezberletip gelin derlerdi.
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar