12. Sınıfta 9'lara yaptığınız en büyük şaka neydi?

Ya mk bizim başimiza gelen çok iğrençti.9. sınıfız ya hocaları falan da tanımıyoruz. Girdik sınıfa daha ilk ders. Bir tane hoca geldi. Gençti bayağı sakallı makallı. Geldi tahtaya adını yazdı."Ben Murat sizin yeni matematik öğretmeninizim" falan dedi. Yakışıklı bir şeydi bide sevindik falan. Kendimizi tanıtmamızı istedi. Tanıttı bir sıra tam kapı açıldı "Oğlum gelsene yaa yok yazılacaz" dedi. Hepimiz şok. Daha ilk dakikada keklemişlerdi bizi mk 12leri
12. Sınıfta 9'lara yaptığınız en büyük şaka neydi?
Cevapla