2 senelik tıbbi görüntüleme tekniklerinden mezun olduktan sonra (yani ön lisans diplomasını aldıktan sonra) devam okuyup lisans diplomasını alabilmek icin hangi bölümleri okuyabilirim ve kaç sene?
Tıbbi görüntüleme/Radyoloji teknikeri okuduktan sonra devam okuyup lisans nasıl alınır?
tamam ama hemşirelik de 5 kat daha ağır iş. Ben 1 buçuk sene hemşirelik okudum ama sürekli ordan oraya koşturuyosun, yorucu bir iş (ama güzel de bir iş tabi) Hangi ilde çalışıyorsun ki? doğu taraflarında maaşın daha yüksek oluyor
Bişey soracağım, ben avrupada yasıyorum ve burada sürekli hastaları yıkamalıydık o yüzden sıkılıp bıraktım, yoksa hemşirelerin diğer şeylerini seviyordum. acaba Türkiyede de mi ağır işler yaptırıyorlar size? hasta yıkamak, kaldırmak gibi? (tabi bu hastanedeki bulunduğun bölüme de bağlı biliyorum)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Okuma çünkü işsizsin
🙄 Bu bölümde çok iş var araştırdım, zaten bütün sağlık mesleklerinde hep iş bulabilirsin
Bu kafayla devam, okul bitince bir ara yaz 😉
okumayak mı? fabrikalarda mi çürüyüm? Allah Allaaah, insAllah iş bulursun diyeceğine ne diyo...
Tıbbi goruntuleme okuyup nasıl issizsin? @candannxx
Gördüklerim işsiz
Nerede iş var söylermisin
İnşallah bulursun da daha ortada birşey yok, hele kazan hele oku hele bitir, ne atar yapıyorsun hemen
nerede ikamet ediyosun?15 arkadaşım var liseden hepsi bir yerde
Şanslılar helal olsun
kovalamak önemli biraz da öz güven konuşma yeteneği okey biraz az maaş aliyolar ama aliyolar
sağlıkta çalışanların yüzde doksanının işi var. Türkiyede sağlık personelleri eksik, internette bir araştır istersen...
sektör içindeyim ben 3 senedir
Canım Benim git oku, allah gönlüne göre versin, yorum yapan öldü
att ve paramedik ömrü bitiyor tıbbi goruntuleme açık hala yakimda onunda önünü keseccekler
@candannxx sinirlemdirdiysem kusura bakma
@baypipo az maaş mı? 2300-2600 tl nasıl az maaş oluyo acaba?
ben hemireyim gyb hemşiresi 3200
tamam ama hemşirelik de 5 kat daha ağır iş. Ben 1 buçuk sene hemşirelik okudum ama sürekli ordan oraya koşturuyosun, yorucu bir iş (ama güzel de bir iş tabi) Hangi ilde çalışıyorsun ki? doğu taraflarında maaşın daha yüksek oluyor
Canım seni bilgilendirdiyse biraz daha şişirsin tam olmamış
medicalpark ıstanbul 3 senelik deneyim
Bak seninki doğrudur bir hemşirelik farklıdır o ayrı bir bölüm
genel yoğun bakim hemsiresi oda var tabi @candannxx
Yalnız medikal park maaşı o kadar yüksek tutuyor mu
Az veriyor diye biliyordum
Bişey soracağım, ben avrupada yasıyorum ve burada sürekli hastaları yıkamalıydık o yüzden sıkılıp bıraktım, yoksa hemşirelerin diğer şeylerini seviyordum. acaba Türkiyede de mi ağır işler yaptırıyorlar size? hasta yıkamak, kaldırmak gibi? (tabi bu hastanedeki bulunduğun bölüme de bağlı biliyorum)
konuşmayı bilecen referansı tutturacan
bizede yaptiriyolar onları @soran
hmm, anladım teşekkürler
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!