Bir çoğumuz mutlu olmadığımız işlerde çalışıyoruz. Hatta istemediğimiz bir bölümü sırf daha çok para kazandırıyor geleceği var diye okuyanlarımız var. Para kazanma derdi olmasa hangi mesleği yapmak isterdiniz?



tayyipin çocuklarının aylık kazancı bir ailenin ömür boyu çalışıp zar zor alabileceği bir ev parası kadar. demekki para kazanmak için illaki sisteme ayak uydurmaya gerek yok çomar mikmek yeterli olabiliyor
İstemediğim bölümü bitirdim. Kendi mesleğimi yapmadığım, başka bir iş yaptığım halde yaptığım işi de sevmiyorum. Ben napim? :)
İçler acısı :/
Yine bu mesleği seçerdim ama ülkemizde sıfır değer gördüğü için başka ülkede mesleğimi yapmak isterdim.
Nedir mesleğiniz?
😆😆 Sırf çok para kazandırıyor diye istemediğim bir işi yapmam.
En güzeli o ama bazen şartlar öyle gelişmiyor ne yazık ki :)
Ona bakarsan mesela istemediğin bir mühendislik bölümü bile okusan iş bulup çok para kazanacağının bir garantisi yok.
Cevap
62Cevap
Ben tabiat fotoğrafcısı olmak isterdim hemde cok ama olamadık işte para lazım :/
Olursun umarım 😇
Ölmeden nasip olursa birgün kısa sürede olsa bunu yapacağım
Dağda bayırda doğada olmak,
Spor yapmak, uçmak zıplamak, gezmek
Aha aynı ben :))
valla ben şansım yaver gidecekse bidahakine gene müziği seçeridim veya memurluk garantisi olan bir meslek olabilir öğretmenlikte cok cazip yani bunlar rahat şeyler seçerim
Barmen olurdum en sevdigim is aslinda ama bize gelmiyor oyle isler sapitiyoruz millete verecegimizi biz iciyoruz 😂
Tercümanlık okuyorum yine tercümanlık okurdum;para için seçmedim mesleğimi. Hukukta çift anadal yapmak istiyorum ayrıca.
-Gecen bol olsun.-
ben ne olursa olsun bilim insanı olmak isterdim böyle labaratuvarlarda hastalıklara filan tedavi bulmaya çalışıyım isterdim
para kazanma derdim olmasaydı eğer
sanırım ben çalışmazdım
gezgin olurdum:)
Karikatür fenaa ben bir yardim kuruluşunda çalişirdim para gelirim yeterli olsun kira vs o işi iyilik için yapmak isterdim
Yazar, senarist ve ressam olurdum. Biraz da arada hobi işleri ile ilgilenirdim.
yeteneğim olsa dansçı veya tiyatrocu olmak isterdim
Çobanlık fena değil.. :) Mecazi değil gerçek.. Belki masörlük te olurdu..
Vokallik yapardim Rock grubuyla devam ederdim hayatima
kocaman kocamaann botanik bahçeler acardim dunyadaki bütün ağaçları ve bitkileri barındıran
Ben bayan kuaforuyum her türlü mutlu oluyorum 😉😉😉
Meslek seçimim olmazdı ama üniversite okuyup kendimi her alanda geliştirmek isterim
Dünyayı Gezen Bir Fotoğrafçı ve Savaş Muhabiri Olmak İsterdim Gezmeye ve Adrenaline Bayılırım
Para için meslek seçmeyin.. hoslandiginiz şeyle uğraşın parayı bulursunuz ztn..
Boş boş gezerdim para kazanmıcaksam işe de gerek yok doğa her şeyi bizlere sunuyo zaten neden ekstradan kendimi yorayım ki :DDDDD
Mesleğim yok bu yaşıma kadar hiç çalışmadım hiç paramda olmadı işsiz parasız yaşadım
Ressam ya da kitap yazarlığı. Zira ara sıra yapıyorum da..
para kazanma derdimiz var da noluyo hangi meslek para kazandırıyo ki hepimiz karın tokluğuna çalışıyoruz
Araştırmacı gazetecilik
Savcılık
Mimarlık
Askerlik
İstihbaratçılık
Taksicilik
yine sevdiğim şeyi okuyorum ve süper işsizim malesef
gezginler oluyo ya böyle dünyayı geziyorlar falan o
para derdim olmasaydi gezme mesleğini kullanırdim. ( ye iç gez)
arkadaşlar para kazanmak isteyenler bakabilir günde 50 tl kadar bir miktarı var.
Arkeolog, gezgin, nasada bir çalışan, yat kaptanı, başkan.
Benim hala en büyük hayalim , farklı cins hayvanları çiftleştirip nasıl bir tür çıkacağını bulmak , hayvanat bahçesi kurar onları çiftleştirip dururdum heralde :D
Bu meslekte anladım ki zengin olup kafan rahat olcak yani bu mesleği yapardım
Hangi meslek?
Avukatlık 😒
kitap yazmak isterdim..
Mesleğinizi yaparken de yazabilirsiniz aslında
mesleğim bunun konsantrasyonunu kaldıramayacak kadar yoğun çalışma saatlerine sahip..
Yine mesleğimi seçerdim
Ne mesleğiniz?
Matematik veya okul öncesi öğretmeni olurdum :)
Müzik veya Turizm işletmeciliği
Futbolcu olmak coook İsterdim
Psikolog , fotoğrafçı
Sporcu olmam isterdim ama şartlar el vermedi.
Hemşire olmak isterdim aslında 😊
Okurdum ve yazardım sadece
meslek yapmak istemezdim açıkçası.
Ben borsacı olmak isterdim :)
HahH resme bayıldım 😂😂
Animasyoncu olabilirdi.
Pilot olurdum ben 8)
serbest meslek erbabi
Coffee shop da çalışabilirim... aaah amstrdm
Gurme, gezi yazarı, belgesel çekmek, heykeltraş
Durumu Olmayan İnsanlara Yardım Etmeyi..
Yine diyetisyen olmak isterdim
Çalışmazdım ben galiba:))
müzisyenlik
Veteriner
Arkeoloji...
Atlas dergisi için gönüllü dünyayı gezerdim
tiyatrocu
Malesef hobi olarak yaptigim produktor/dj
Danscilik
tiyatro
Eğitimci olurdum
Hasstronot
Ressamlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar