Psikoloji 1. sınıf öğrencisiyim yazın staj yapmak istiyorum?

Stajın nasıl ayarlandıgıyla nasıl yapıldığıyla ilgili hicbir fikrim yok staji ankarada yapmak istiyorum önerisi olan ve stajla ilgili bilgisi olan yardimci olabilirmi acaba?
Psikoloji 1. sınıf öğrencisiyim yazın staj yapmak istiyorum?
Cevapla