Kpss'den yüksek puan alınca yerleştirme yapıyorlar mı? Bir memur sitesinde okumuştum 85,90 alıp yerleşemeyenler vardı?

Okuyunca şaşırdım o kadar mı diye. Ki hala torpil var diye düşünüyorum Kpss'de. Sizce var mı? 85 alıp yerleşen var mı? Yorumarınızı alıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Boşuna 1 yıl hazırlanmıyım. Kpss'ye ihtiyaç olmayan yüksek bir bölüm okuma şansım var, Torpil varsa Kpss'ye 1 sene yazık olur hazırlanmak
Kpss'den yüksek puan alınca yerleştirme yapıyorlar mı? Bir memur sitesinde okumuştum 85,90 alıp yerleşemeyenler vardı?
Cevapla