Adamlar torpili başka seviyeye çıkarmışlar resmen 95 90 85 alanların puanlarını mülakatta 50 ye düşürmüşler, kuzenim de 78 almıştı onun da 55 e düşürmüşler. Ben de bu sene sıkı hazırlanıyordum da moralim bozuldu bunları görünce
KPSS'den yüksek alıp mülakatta puanı hiç edilen tanıdığınız var mı ?
Öğretmenlik mülakatları formalite icabı oluyor genelde. Ayrıca yeni düzenlemeye göre mülakatta minimum kpss puanını vermek zorundalar.. Giremeyenlerin başka bir nedeni vardır. Eski haberleri servis yapıp yeni diye önümüze koyuyorlar. Biz üniversite sınavına hazırlanırken de eğitim bilimlerin de çok şike dönüyor algısı vardı. Eğitim bilimlerini bitiren arkadaşlar bizden önce hayata atıldılar. Kimisi atamalarla gitti, Kimisi dershaneler de görev aldı. Siz bakmayın bu haberlere gençler 1. Önceliğiniz sağlık,2. Önceliğiniz eğitim bilimleri olsun. Diğer bölümler de iş yok. Algı yapıyorlar yığılım olmasın diye.
Ben böyle bir durumla karşı karşıya kalmadım ya da böyle bir insan tanımadım, sözlü mülakat olması sıkıntı değil ama sorulan soruların saçma olması sıkıntı, yani bu işin tek bir yolu var mevcut hükümetin değişmesi