Tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik mi yoksa çocuk gelişimi mi?

Çok kararsız kaldım. Açıköğretimden okuyacağım 2 yıllık sizce hangisinin iş alanı daha iyi, kpss atanma durumu nasıl? Kaç puanla alınıyor. Kpss olmazsa özelde iş durumu nasıl detaylı bilgi verebilir misiniz lütfen?
Tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik mi yoksa çocuk gelişimi mi?
Cevapla