Tıbbı dokümantasyon ve sekreterlik mi, cocuk gelişimi mi?

Ikinci universite kapsaminda bu iki bolumden birine basvurup okumak istiyorum. Gönlüm cocuk gelisiminden yana. Ders içerikleri hosuma gitti. Ama bu bolumu ilerletmek istersem burda birakamam cunku 2 yillik cocuk gelisiminden devlet bile alım yapmıyor sanirim. Mutlaka dgs ile ya cocuk gelisimine ya da okul öncesine tamamlamak lazim. Tibbi dokumantasyon ise saglik bolumu. Atamalarina baktim fena degil. Ozellikle bu sene pandemiden dolayi baya alım olmuş. Bu şans bir daha gelmez o ayri ama saglik bölümü sonuçta. Ilerisini kpss kısmını düşündüğüm zaman bu bolum yatıyor kafama. Sizce hangisi daha iyi ve tavsiye edersiniz? Suanda orgun okudugum bir bölüm var ama sevmiyorum. Kendi okudugum bolumle ilerler miyim emin degilim. Simdi cocuk gelisimi oku git dgs ye gir tamamla diyor ic sesim ama dgs kolay bir sinav olmadigi gibi, kontenjani da cok az. Cok kararsızım ne yapsam sizce? Hangi bolum guzeldir, gelecegi iyidir?
Tıbbı dokümantasyon ve sekreterlik mi, cocuk gelişimi mi?
Cevapla