Büte girmezsem 0 mı sayılıyor yoksa ginal notu mu kalıyor? Yardımc acil?

Lineer cebir diye bir dersten dc ile kaldırm yani belirsiz ortalamam 2.00 altında olduğu için geçemedim. Bütlerden sonra 2.00 üstüne çıkarsam geçmişmi oluyorum yardım?
Büte girmezsem 0 mı sayılıyor yoksa ginal notu mu kalıyor? Yardımc acil?
Cevapla