Bişim teknolojileri bölümündeyim ve üni. de bilgisayar mühendisliği okumak istiyorum ama yazılımları yapamıyorum bütün herşey kafamı karıştırıyor siz yazılımcılar nasıl öğrendiniz ya da yazılım öğrenmek iin nasıl çalışıyorsunuz?
işte benim sıkıntımda o mesela sınavda ilk soruya başlıyorum çatır çatır yapıyorum sonra soruyu tekrar okuduğumda yanlış yaptığımı düşünüyorum sonra bir şeyler değiştirmeye çalışıyorum karışıyor hata veriyor eski haline getiriyorum 2. soruda hiç yapamıyorum kafam çok karışıyor
Okula öğretilenleri bir kenara bırak. Hangi dili öğrenmek istiyorsan, videolarını aç pratik yapmaya bak. Ne kadar pratik yaparsan o kadar geliştirisn kendini.
sınıfta yapan 2 kişi var onlarda önceden biliyordu biri bana diyo kitaptan öğrenirsin diyo 5 tane dil bilior hepsini kitaplardan öğrendim diyor internetten zor diyor sen nasıl öğrendin
önlisans bilgisayar prog. bitirdim. okulda çok iyi olmasada kodlamayi vs öğretiyorlar senin bilgisayar başinda örnekler vs birşeyler yaparak geliştirmen gerekir
yaa evde çalışamıyorum onun tabi etkisi oluyo ama okulda hocanın anlattığı hiç birşeyi anlamıyorum 2 tane hoca giriyo birini anlıyorum oda çok az giriyo dersimize diğeri şef olduğu için genel olarak o giriyo derse ondanda hiç bişey anlamıyorum mesela sınavda ilk soruya başlıyorum çatır çatır yapıyorum sonra soruyu tekrar okuduğumda yanlış yaptığımı düşünüyorum sonra bir şeyler değiştirmeye çalışıyorum karışıyor hata veriyor eski haline getiriyorum 2. soruda hiç yapamıyorum kafam çok karışıyor
En İyi Cevaplar