vazgeçtim sanırım ya , gitmicem
İç çamaşırı firmasından katalog çekimi için aradılar. yüzüm gözükmeyecekmiş 4000 tl'de para verceklermiş. napmalıyım?
vazgeçtim sanırım ya , gitmicem
Eğer paraya çok ihtiyacım var illa gideyim diyorsan yanında güvendiğin bir iki arkadaşını götür
Biri kız biri erkek olsun
Yani ne bileyim sen kabinde üstünü değiştirirken de çekebilirler böyle şeyler çok
başına ne geleceğini bilmediğin işlere girme para için. paran olmaz ama için rahat olur git adam gibi bir işte çalıs partime
saçmalama ukraynalı çek-rus-romanyalı onca ucuz manken varken sana 4bin lira kim verir. bende modellik yapıyorum hafta sonları maaş yok çekime göre ücret. hangi ajansmış? yaz bana hepsini tanırım
Ağzına sağlık
Adam haklı sahtekar bunlar. burs veya partime iş bak sen
size acil nasıl ulaşabilirim
@yasemin7979 her türlü ulaşırsınız bana
Facebook'ta da çok paylaşıyorlar böyle şeyler, kadınlar gerçekten şanslı. İç giyim reklamlarında fena para var. Erkeklerin işi daha zor. Yürür gidersin hep tutulursun, fizik varsa.
Cevap
46Cevap
Fantezi iç giyim mankenliği ilanı verip internete para teklif ediyorlar. KANMAYIN ! İç çamaşır çekimi yurtdışında ki ana firmamız katolog da ve moda kitap larında paylaşıyor yüz gizliliği vardır. Beden ölçüleriniz ve 3 adet foto atıyorsunuz kaydınız oluşuyor en yakın çekim ne zaman ise çekime çağırılıyor sunuz ücretler çekimden önce banka hesabınıza geçiyor. Müsaitseniz arayayım. Detay anlatayım-Sonra bende aramasına izin verdim Ve beni aradı. Şunları söylüyor ;Video çekinlerimiz fantezi iç giyim , mevcut erotik ve p*rno çekimiFantezi iç giyim 2 bin tl - 6 bin tl arasıErotik çekimi fiyatı 65.000Porno çekimi fiyatı 90.000Telefonu kapattıktan sonra aramizda şu yazışmalar geçiyor ;X - Maddi durumunuz nedir daha çok yardımcı olmaya çalışalım? Ben - Maddi durumum iyi olmadığından başvuruyorum. X - Tamam işte bende elimden geldiği kadar size yardımcı olacamX -İkamet il içeBen - Eskişehirde oturuyorum. Siz de eskişehirdesiniz değil mi? Çekimler vs. X - Eskişehirin neresiBen - Siz eskişehirde misiniz? X - Evet (O sırada profil resmini kaldırıyor) Ben - Profil fotoğrafınızı neden kaldirdınız? X - DeğiştiriyorumX - Yeni resim arıyorumX - Şehir dışı çekinlerimiz de oluyor çoğu zaman yurtdışı çekinlerimiz de oluyorX - Yol pasaport büyün masraflar bize ait oluyorX - Rahat olabilirsinizX - Profil resmimiz var. Ben - Ben sadece eskişehirde olacaksa katılabilirim. X - Tabi Eskişehir deki çekimlerde siz olursunuzX - Gönül rahatlığı ile güvene bilirsiniz (Aradan kısa bir süre geçiyor. O sırada ben düşünüyorum.) Ben- Ben yerinizi görmek istiyorum. Adresi veririseniz gelebilirim. X - Ofis bugün kapalı ofise biri geçince yönlendirelim gidip görüşünBen - Anladım. X - Rahat olabilirsiniz benden size tavsiye.(Sonra tekrar telefonla ariyor. ve ben telefonda eğer işiniz eskortluk, fahiselik ise ben bu işi istemediğimi söylüyorum. o da ikna edip katalog işi oldugunu soyluyor teli kapatıyor ) X - Bizim eskortluk la işimiz yok olamaz da X - İsterseniz görüşmek isterseniz dışarda buluşma yapabiliriz bir cafe de. Ben - Ofisinize gelmem yeterli olur. X - Tamam ben görüşüyüm ne zaman geçerler haber vereyim size Ben - Bekliyorum.( Benim inanmadığımı bildiğinden O sırada aşagıdaki patronuyla whatsapp konuşmalarını bana fotoğraf çekip gönderiyor. X - Sibel hanım ofise ne zaman geçersiniz mankenlik için görüşmeye gelecek bir bayan var. Patronu - Ofise geçmemiz 6 -7 gün sürer çekimdeyiz şehir dışında. Sen telde görüş kaydını tamamla çekime sokabilirsin. ) Ben - Siz haber verirsiniz. X- 6 7 gün sonra haber veririz manken almaz isek hanım efendi Ben - Anladım beyefendi. X- Söz veremeyiz yani bayan alırsak dönüş sağlanmaz bilginiz olsun Ben - Umarım almazsınız X- Zannetmiyorum haftalık eleman alımı yapıyoruz kontejan dolduğu zaman yardımcı olamayız şu an 1 kişilik yerimiz var Ben - Sizden haber bekliyorum. X - İnşallah efendim hayılı günlerX - İnş istediğinize göre iş bulursunuzBu şekilde arkadaşlar. Size sürekli telefonla ariyor güven vermek için. Bir de inşaallahlı kibar cümlelere itibar etmeyin. Sizden 3 foto istiyor. Göndermeyin.
Ben ne kadar şanslı bir insanmışım böyle.
Haftada bir manken aliyorlarmış o da benmişim.
Ofis desen belirli bir ofisleri yok. Sabit bir tel. no ları yok. Eskişehirde atiyorum bir ağaç manzaralı büyük camlı bir ev deniyormuş oraya gidilecek. Arabaya bindirip beni alıp götürüp pazarlayadabilir.
Çekimlerde yüzünü kapatmayı şart koş maskeyle falan bide yanında güvendiğin bir ya da iki arkadaşını götür kesinlikle tabi erkek olmasın😂
güven konusunda sıkıntılı bir firma ise girme o işe hiç ama güven konusunda sıkıntıları yoksa girebilirsin bence
tabiki gitme sonra allah korusun santajin icinde bulursun kendini
Gel bana çalış telefonlara bak sana 2 bin temiz verim akıllı ol bence
Bende mankenlik yapıyorum bana çekim başı para veriyolar. Kim demişse yalan sölemiş. Sakın gitme dedikleri yere.
90 60 90 ve 175 boyunda misin podyum modeli ol bence Izmirli misin birde
mutlu sonla bitebilir o sütyenli çekim bence etme yüzün gözükmese de belki hepsini cekecekler suratının sadece yayınlamayacklar nerden bileceksin
bu tür paravan yerler var tuzağa düşürüp satıyorlar
Buna giden bir arkadaşım vardı özelden yazarsan cevaplarım
parana ihtiyacın varsa bnce katılmaan gerek yok diye düşünüyorum şans sonuçta çekiliş
ben 10.000 tl veriyorum ve gizlilik sözleşmesi imzalıyorum
inanma bence ya yalandır saçma sapan fotolarını çekip her türlü kötülüğü yaparlar
Bilinen marka değilse girme o ise ayrica çoğu kataloğa yüz gözukur
b*ktan yerde basına ne işler gelir bilemem kabinde ki gizli kameradan tut falan vs
Ailene sor bakalım ne dicekler
ağzıma mıçarlar nasıl sorayım
yalan dolan. saf misin inanma.
firmayi arastir bence
İyi para ama boşver güvenme...
kabul edersende yalnız gitme
güvenlir bir yer mi önemli olan o
müjde ar ın bir filmi aklıma geldı :)
zengin olsam iyi fantezi aslında
Gitme fotolarını internete koyacaklardır
Bence kabul et yuzun gorunmeyecek zaten
Benim yuzum gozukebilir beni de gotur
Neredeymiş o bana da göster haha
O parayı ben vereyim gitme
Dolandirici santajci olmasin
Bazen genc kizlari istismar etikleri oluyor
kendin bilirsin , ne yapmak istediğine karar ver
4000 bu devirde. gitme kızım bence.
Sende bunu yedim deme :)
bence etme ne olcağı belli olmaz
fantezisine bile yapılır
Firmayi biliyormusun?
😹😹🙊 bana nye gelmyo yaw
Kim vurduya gidersin :)
İnanma
Al gitsin. Eşlik ederim.
fiziğin güzelse kabul et derim
Mal misin sen para için vücudunu millete gösterme
Yüüzn görükmez:) Domaltıp halledecekler:)
😂😂
Özele gel demiycem
Ajans güvenli bir ajans mı
Güven vermedi bana da
tuzak gibi geldi..
yalan
Git git
Gitme.
Et gitsin
ver gitsin
yap gitsin.
Arkadaşlarınla git
Hangi firma o
Nerde yaşıyorsun
İzmir
Hangi ajans tarafından arandın
ajans ismini paylaşmamam söylendi
Ya işte gördünmü bak sıkıntı var zaten bu senin en doğal hakkın neyse yardımcı olabilirim konuşmak istersen
Çok inandırıcı değil yalnız gitme en azından polis ya da avukat bir arkadaşın varsa onunla git en azından biraz daha güvenilir olur
Et bence
Bosver benceee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar