İç çamaşırı firmasından katalog çekimi için aradılar. yüzüm gözükmeyecekmiş 4000 tl'de para verceklermiş. napmalıyım?

üniversite öğrencisiyim paraya da ihtiyacım var şimdi. ama korkuyorum da şimdi bu devirde kimseye güven kalmadı başıma bir iş gelmesin.

napcağımı bilemedim , kabul etmelimiyim?
Güncellemeler
+1 yıl
arayanların bir internet sitesi de yok , online alışveriş firmalarına postluyoruz fotoğrafları dedi.

vazgeçtim sanırım ya , gitmicem
İç çamaşırı firmasından katalog çekimi için aradılar. yüzüm gözükmeyecekmiş 4000 tl'de para verceklermiş. napmalıyım?
Cevapla