Ne yaparsam yapayim hayatimi kuramiyorum bu benim kaderim mi?

30 yasindayim,5yillik universite okudum grafikerim, ingilizcem iyi, guzel bir kizim. Is bulamiyorum buluncada ya cikarildim ya da kendim ortama isinamadim cok hakli sebeplerim vardi cikmak icin. Ama dikis tutturamadim. hayatimda kimse yok oldugundada sans verdim ama hicbirsey hissedemedim buna ragmen zorladim kendimi ama karsimdaki kiside imtihanim gibiydi ayrildim. Gercekten iyi biri olmama ragmen kismatim sansim hicbirzaman acilmadi bu kadermi? rizki veren huda dir ben neden kula minnet eylemek zorunda kaliyorum?
Ne yaparsam yapayim hayatimi kuramiyorum bu benim kaderim mi?
Cevapla