Nasil ozguven sahibi olabilirim hayatımı yaşamak istiyirum?

Kendimi bildiğim bileli ozguvensizim ve sosyal anksiyetem var ama bunu yenmek için hep kendimi geliştirmeye calistim kurslara felsn gittim ( diksiyon beden dili etkili konuşma atölyesi) insanlara az da olsa selam vermeye çalışıyorum sma sürekli içimde bir korku var acaba insanlar hakkımda ne düşünür yargısı başlıyor acaba iticimiyim diyorum mesela üniversiteye basladim orada arkadaşların arasina girmeye çalışıyorum ama onlar bana selam vermiyo halimi hatırımı sormuyo ben onlara adim atıyorum hep onlarla azda olsa konuşabiliyorum çabalıyorum ama yeterince olmuyo sanırım sürekli panik içindeyim sürekli korkuyorum sizce bunu yavas yavaş yenebilir miyim ne yapmalıyım nasıl ozguvenli olurum gerçekten ne yalan soylim tek çözümüm ölüm gibi geliyo ama ölmekte istemiyirum hayatımı yaşamak istiyorum :((( he bide sosyal medyada çok rahattımdir ama iş reelw gelince kasilip kalıyorum valla bıcır bıcır konuşan kimseyi takmayan insanlara çok özeniyorum keşke öyle olabilsem sizin etrafınızda var mi böyle insanlar bide? 23 yasindayim

Nasil ozguven sahibi olabilirim hayatımı yaşamak istiyirum?
Cevapla