KORE DİLİ VE EDEBİYATI MI YOKSA PSİKOLOJİ BÖLÜMÜ MÜ?

Ben üniversitede hemşirelik okuyorum şu an. Bu mesleği okurken farkettim ki bu meslek seveceğim ve yapacağım meslek değil! Bu sürede doktorlar ve hemşirelerde beni meslektem soğuttu. Bir tarafın diğerini aşağılama çabası olsa gerek. Bu yüzden ikinci bir üniversite düşünüyorum. Psikolojiyi sevmeme rağmen mezun o kadar fazlaki kararsızlığımı daha çok tetikledi. Kore Dili ve edebiyatı bana daha sıcak geldi. Sizce hangisini okumalıyım.
KORE DİLİ VE EDEBİYATI MI YOKSA PSİKOLOJİ BÖLÜMÜ MÜ?
Cevapla