"Suskunluğumuzdan bir şey anlamayan sohbetimizden de hiç birşey anlamaz." Bu sözle ilgili düşüncelerinizi alabilir miym?

Bu performans ödevim ama tam doğru yorumu yapamıyorum yanlış olur diye yorumcu varsa güzel yorumlaya bilir mi?
"Suskunluğumuzdan bir şey anlamayan sohbetimizden de hiç birşey anlamaz." Bu sözle ilgili düşüncelerinizi alabilir miym?
Cevapla