Üniversiteden 25 yaşında mezun olan biri çok mu geç kalmış sayılır?

Aslında burada kendimden de bahsetmiş oluyorum. 25 yaşında mezun olacağım. Sınıfta kalma durumu olmadı ama bazı nedenlerden dolayı okula gidemediğim zamanlar oldu. Bu konuda görüşleriniz nelerdir?
Üniversiteden 25 yaşında mezun olan biri çok mu geç kalmış sayılır?
Cevapla