25 yaşında lisans mezunu olmak çok mu geç oluyor?

22-23 yaşında lisans bitirenleri görünce üzülüyorum ister istemez, ders çalışmadım zamanında potansiyelim ziyan oldu, yine de iyi bir bölümde okuyorum ama geç başladım okumaya, şimdi yine derslere odaklanamamaktan bir sene daha uzayacak gibi duruyor ve 25'te mezun olacağım gibi duruyor.

25 yaşında lisans mezunu olmak çok mu geç oluyor?
Cevapla