Ölüm ve kaybetme korkusu yaşamaya başladım ..

yaklaşık 5-6 aydır ölüm korkusu yaşıyorum daha doğrusu ölüm diil kaybetme korkusu çünkü kendi ölümümden diil ailemden birini kaybetmekten korkuyorum sağlığımı kaybetmekten korkuyorum .. her gece aklıma gelmiyor ama geliyor ve mafoluyorum .. böyle bir korkum yoktu yakın zamanda birini de kaybetmedim bildiğim hatırladığım kadarıyla beni bu korkuyu yaşamaya iticek bişi yaşamadım yani .. ama önleyemiyorum kendimi ve gitgide daha çok korkuyorum .. herşey bir yana özellikle de kardeşimi kaybetmekten korkuyorum çünkü o bir neşe sanki ona bişi olursa hayat benim için biter dayanamam bende intihar ederim diyorum ( ALLAH göstermesin )

dr.a gidip o ilaçlarla ne sağlığımı tehlikeye atarım ne de ailemle geçireceğim dk.ları saatleri uyuyan duygusuz bir et yığını gibi geçiririm .. belki maneviyat eksikliği belki panik atak başlangıcı olabilir bu .. tekrar söylüorum sürekli diil ama 2 3 haftada bir aklıma bu şekilde gelir ve normale göre sağlığımı canımı ailemi kaybedeceğim düşüncemde çok arttı .. ne tavsiye edersiniz bu durum için ? sizinde başınıza geldi mi böyle bişi ? nasıl kurtulabilirim bu korkudan ?
Ölüm ve kaybetme korkusu yaşamaya başladım ..
Cevapla