Temelim yok ne yapacagım bilmiyorum çok kotuyum?

Bu yıl biraz gayret etmeye çalıştım ama olmuyor , temel yok ! Mat ve Geo'dan özel ders almaya başladım ama ne inancım nede özgüvenim kaldı. Nerden başlayacağımıda bilmiyorum.. Özellikle YGS/LYS Fen bölümlerinden aşırı derecede korkuyorum.. Bu dönemi geçirmiş kişiler yardımcı olurlarsa çok sevinirim
Not. Ortaokul dersleri hakkınnda bile hiç bilgim Açık ögretime gecmek zorunda kaldım mecburen ama hic bir dersi anlamıyorum çunku temelim yok. :( :(
Temelim yok ne yapacagım bilmiyorum çok kotuyum?
Cevapla