İktisat mı Aşçılık veya Dgs sonunda Gastronomi ve Beslenme ve diyetetik mi?

Arkadaşlar ben bu sene iktisat kazandım da iş olanağı gercekten çok zor yani 100 binlerce mezun var işsiz dolaşan sizce Aşçılık veya dgs ile gecis yaptığım takdirde Gastronomi ve Mutfak Sanatları veya Beslenme ve Diyetetik daha iyi değil mi?
İktisat mı Aşçılık veya Dgs sonunda Gastronomi ve Beslenme ve diyetetik mi?
Cevapla