Aöf de, yetim aylığı alınıyordu. 2. dönem kayıt yeniledikten sonra tekrar mı öğrenci belgesi göndereceğiz ?

Arkadaşım için soruyorum. Kendisi 22 yaşında yetim aylığı alıyordu. önlisans mezunuydu sonra aöf den lisans tamamlamaya başladı. ilk başladığında aylığı vermemişlerdi (öğrencilikle ilgili belge gönderilecek okuldan dediler) sonra verildi. 3aydır da almıyor kendisi (Gitmedi bankaya henüz) Yeniden aöf belge mi gönderecek yoksa direkt veriyorlar mı bu defa ? 2.dönem kayıt yenilendi ya ondan soruyoruz ?
Aöf de, yetim aylığı alınıyordu. 2. dönem kayıt yeniledikten sonra tekrar mı öğrenci belgesi göndereceğiz ?
Cevapla