İşe giriş için sağlık raporu, detaya bakar mısınız?

Bir yakınım aracılığıyla hastaneye gittim, kan aldırdım ve yakınım direk olarak bir sorun yoktur diye bana sonuçları getirdi. Fakat bunları iş yerine teslim etmek için gittiğimde sağlık raporu eksik dedi. Ve diğer işçilerin sağlık raporlarını bana gösterdi 5-6 doktorun imzası olan bir kağıdı gösterip bundan lazım dedi. Bu rapor için hastaneye gidip bizim test sonuçlarımız burada bir sorun yok imza ve kaşe basın diyoruz hangi doktor sizi muayene ettiyse ona attırıcaksınız imza diyorlar. Bende muayene olmadım sadece kan verdim akciğer grafisi çektirdim. Yani ortada imza alabileceğim doktor yok. Dahiliyeye git dediler gittim orası da vermedi. Enfeksiyon hastalıklarına gidin dediler, pazartesi de oraya gideceğim. Orda da hallolmazsa ne yapmam lazım? Acil yardıma ihtiyacım var işimi kaybedicem yoksa...
İşe giriş için sağlık raporu, detaya bakar mısınız?
Cevapla