İç mimarlıktan mimarlığa geçiş olur mu uzatmasız?

4 yıllık iç mimarlık kazandım yalnız mimarlık istiyorum iki yıl iç mimarlığı okuyup ordan dgs ile mimarlığa geçiş yapmam ve onu da iki yılda bitirmem mümkün olur mu sizce?

bilerek bu katagoride paylaştım daha fazla yorum gelecektir die lutfen yardımcı olun?
İç mimarlıktan mimarlığa geçiş olur mu uzatmasız?
Cevapla