Avukat devletten maaş alır mı?

Arkadaşlar ben hukuk okuyorum 1. sınıfım, mezun olduktan sonra 1 yıl avukatlık stajımı da tamamladıktan sonra gidip hangi ildeysem baroya kaydolup avukat oluyorum ya ondan sonra devlete bağlı mı oluyorum? Maaş falan alıyo muyum devletten direk az bir miktar veya belli miktar?
Avukat devletten maaş alır mı?
Cevapla