Lisede tutanak yazmışlardı, ileride bana ne gibi zararları olur?

Lisede hak etmediğim halde bütün okulda tek bir öğretmen ya da öğrencinin sevmediği bir hocamız 'hocaya saygısızlık' sebebinden tutanak yazmıştı. Okuldaki çoğu öğrenciye tutanak yazdı zaten haksız yere, alakasi bile olmayan birine 'kufur etmek' sebebinden yazmıştı en son. Bu tutanağın ne zararıni görürüm ileride? İşe girmekte vs ne sıkıntı olur? TÜBİTAK gibi büyük bir yerde bu tutanağın önemi ne olur?
Lisede tutanak yazmışlardı, ileride bana ne gibi zararları olur?
Cevapla