21de sifirdan universite. mimarliktan tip`fakültesine gecmek?

yasim 20 , ben Şu an mimarlik f. ögrencisiyim ama hic memnun degilim okudugum bölümden herzaman hayalim doktor olmakti ama tutmayinca mimarlik yazdim , ama burda hic iyi degilim yane buraya ait degilmisim gibi sanki hanlis oyunda yanlis zar gibiyim olamam gereken yer bura degil , o yuzden herseye ragmen herseyi silip bu yil tipa hazirlanacagim ama cevremden cok tepki geldi manyakmisin yariladin zaten bitir mimarligi ya da kizim sen daha 21 baslayipta 30 dami doktor lacaksin gibi gibi ,,,... offf icimi cürüttülr ama ben bu degilim mimar degilim benim doktor olamam beyaz önlük giymem gerekiyor icimdeki istek ve hasret bu yönde. 21de uniye baslamak cokmu gec neden tepki veriliyor?
21de sifirdan universite. mimarliktan tip`fakültesine gecmek?
Cevapla