İş başvuru formu
Çalışanlara ait kimlik bildirme formu
Vukuatname
SGK hastalık raporları falan bunlar dışında yaptıkları işler neler staj defterinde dolduruyorum. 16 sayfa doldurdum geriye kalan 24 sayfaya ne yazacağımı bilmiyorum. İnternette bulamıyorum bunlarıda stajda gördüm. genellikle fotokopi çektiriyorlar ya da işe başlayacak olan kişinin formları doldurdum ama bunlardan farklı ne yapıyorlar. Staj defterine yazmam lazım pazartesi staj defterini okula vermem lazım. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum?
Çalışanlara ait kimlik bildirme formu
Vukuatname
SGK hastalık raporları falan bunlar dışında yaptıkları işler neler staj defterinde dolduruyorum. 16 sayfa doldurdum geriye kalan 24 sayfaya ne yazacağımı bilmiyorum. İnternette bulamıyorum bunlarıda stajda gördüm. genellikle fotokopi çektiriyorlar ya da işe başlayacak olan kişinin formları doldurdum ama bunlardan farklı ne yapıyorlar. Staj defterine yazmam lazım pazartesi staj defterini okula vermem lazım. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar