Enerji içeceği içtikten sonra uykusu gelen var mı?

Ben ne zaman bir enerji içeceği içsem uykum geliyor. Böyle sanki bütün vücudum uyuşuyor ve fena yorgun hissediyorum.

Pek öyle enerji içeceğine düşkün değilim ama 40 yılda bir içince böyle uyuşuk bi'şey olup çıkıyorum!

Hani diyorum, acaba sağlık problemim falan var da bu enerji içeceklerinin içindeki kimyasallara reaksiyon mu gösteriyorum?

Gerekir mi acaba bilgisi: Çay - kahve gibi halk arasında uyku kaçırdığına inanılan içeceklerin uyku düzenim gram etkisi yok bu arada...
Enerji içeceği içtikten sonra uykusu gelen var mı?
Cevapla