Ben ne zaman bir enerji içeceği içsem uykum geliyor. Böyle sanki bütün vücudum uyuşuyor ve fena yorgun hissediyorum.
Pek öyle enerji içeceğine düşkün değilim ama 40 yılda bir içince böyle uyuşuk bi'şey olup çıkıyorum!
Hani diyorum, acaba sağlık problemim falan var da bu enerji içeceklerinin içindeki kimyasallara reaksiyon mu gösteriyorum?
Gerekir mi acaba bilgisi: Çay - kahve gibi halk arasında uyku kaçırdığına inanılan içeceklerin uyku düzenim gram etkisi yok bu arada...
Pek öyle enerji içeceğine düşkün değilim ama 40 yılda bir içince böyle uyuşuk bi'şey olup çıkıyorum!
Hani diyorum, acaba sağlık problemim falan var da bu enerji içeceklerinin içindeki kimyasallara reaksiyon mu gösteriyorum?
Gerekir mi acaba bilgisi: Çay - kahve gibi halk arasında uyku kaçırdığına inanılan içeceklerin uyku düzenim gram etkisi yok bu arada...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar