Hangi bölümü okuyorsunuz ya da okudunuz?

Okuduğunuz ya da mezun olduğunuz bölümden memnun musunuz? Başkalarına o bölümü önerir miydiniz? Olumlu ve olumsuz tarafları nelerdir? Mezun olduktan sonra iş bulması kolay mı? İş olanakları nelerdir? Şu anlık aklıma gelen sorular bunlardı. Okuduğunuz üniversiteyi ve şehri de söylerseniz memnun olurum.
Hangi bölümü okuyorsunuz ya da okudunuz?
Cevapla