2016 veya 2015 pmyo mülakat tecrübesi yaşamış ablalarım bir yardım lütfen?

Seneye pmyo ya girmeyi düşünüyorum. Ygs den 410 veya üzeri not alırsam sağlıktan başlayarak spor ve sözlüde taviz verirler mi? Birde sağlıktan geçmiş ablalarım benim gözümün hemen 2 parmak kadar yanında 25 kr büyüklüğünde doğum lekem var. yanık gibi ve hafif şiş ancak kahkülümü ikiye ayırdığımda orayı kapatıyor. Acaba sağlıktan geçerken saçınzın kahküllerini toplatıyorlar mı? Birde yanağımda marilyn monro daki gibi bir ben var sizce sorun olur mu? Lütfen cevaplayın lütfen!
Güncellemeler
+1 yıl
Seneye pmyo ya girmeyi düşünüyorum. Ygs den 410 veya üzeri not alırsam sağlıktan başlayarak spor ve sözlüde taviz verirler mi? Birde sağlıktan geçmiş ablalarım benim gözümün hemen 2 parmak kadar yanında 25 kr büyüklüğünde doğum lekem var. yanık gibi ve hafif şiş ancak kahkülümü ikiye ayırdığımda orayı kapatıyor. Acaba sağlıktan geçerken saçınzın kahküllerini toplatıyorlar mı? Birde yanağımda marilyn monro daki gibi bir ben var sizce sorun olur mu? Lütfen cevaplayın
2016 veya 2015 pmyo mülakat tecrübesi yaşamış ablalarım bir yardım lütfen?
Cevapla