İngilizce öğretmenliği mi, Psikoloji mi yoksa beslenme ve diyetetik mi?

Aslında istediğim bölüm psikoloji idi ama 4 yıl okuduktan sonra bir baltaya sap olamıyorsun.. 2 yıl master şart ve ben bir üniversiteye yeniden yerleşemem diye korkuyorum. Çünkü yerleşemezsem 4 yıl boşuna okumuş olurum. Beslenme ve Diyetetik desen 4 yıl okuduktan sonra mesleğin elinde... Diyetisyenlikte güzel ama klinik psikolog olmanın hem havası var hemde ben insanların psikolojisini gerçekten iyi anlıyorum. Yurtdışında staj da yaptım ama dediğim gibi 6 yıl olması gözümü korkutuyor. Bir de İngilizce öğretmenliği var düşündüğüm lakin tam olarak karar veremedim. 4 yıl sonra mesleğim elimde ama atanamazsam işsizim. Ki İstanbul da atanma kolay değil. Ama öğretmenlerin de 3 ay tatili var.
İngilizce öğretmenliği mi, Psikoloji mi yoksa beslenme ve diyetetik mi?
Cevapla