Lojistik okudum iki yıllık ama iş bulamadım fabrikada mı çalışsam işçi olarak?

İki yıllık üni okudum dısardan damaliyeyle dörde tamamlıyorum ama kendi alanımda iş yok hep tecrübeli arıyolar sanırım kendi işimi yapamıcam o yüzden fabrika işi yapmayı düşünüyorum insan okuyunca bir yere gelicem sanıyo ama torpil olmayınca olmuyo tanıdık yanında da çok hor kıllanıyolar ayakçı oluyosun durumu benim gibi olan var mı
Lojistik okudum iki yıllık ama iş bulamadım fabrikada mı çalışsam işçi olarak?
Cevapla