Mezuna oldum ama iş bulamadım. Yüksek lisans mı yapsam yoksa herhangi bir işe mi başvursam?

Arkadaşlar ben geçen yıl üniversiteden mezun oldum ama halen iş bulamadım. Mezun oldum kaldım boşta. ODTÜ havacılık ve uzay mühendisliğinde okudum. Yüksek lisans mı yapsam yoksa asgari ücretle herhangi bir işe girip para kazanmaya mı başlasam karar veremedim. Sizler ne tavsiye edersiniz?

Mezuna oldum ama iş bulamadım. Yüksek lisans mı yapsam yoksa herhangi bir işe mi başvursam?
Cevapla