Asosyalım, çekingenim. İnsan içine girmekten beni alıkoyan şey nedir?

evet asosyalim evet çekingenim evet insanlarla ilişkilerim pek de iyi değil.ama hayatım o kadar monoton ki.her gün bir öncekinin copy-paste hali.çevremdeki insanlar aynı...pcye girdiğimde bile girdiğim sitelerin sırası aynı o derece...

kurslara gtmek istiyorum.yeni şeyler öğrenmek istiyorum.eğlenmek istiyorum ama o 'bir şey' beni tutuyo işte.yapamıyorum.kıramıyorum o 'şeyi'.çok istediğim halde beni engelleyen bu 'şeyi' nasıl alt edebilirim
Asosyalım, çekingenim. İnsan içine girmekten beni alıkoyan şey nedir?
Cevapla