Tıbbi Laboratuvar Tekniklerini Bitirdikten Sonra DGS ile 4 yıllığa tamamlamalı mıyım?

merhaba arkadaşlar tıbbi laboratuvar teknikleri bu yıl bitiyor ancak açıkası dgs ye pek hazırlanamadım sizce bir yıl ara verip çalışıp dgs il hemşireliğe veya moleküler biyoloji ve genetik bölümüne geçiş yapmalı mıyım? yoksa iş bulup çalışmalı mıyım şu an 20 yaşındayım dgs için bir yıl bekleyip sene kaybetmek beni korkutuyor ama siz olsanız ne yapardınız?
Tıbbi Laboratuvar Tekniklerini Bitirdikten Sonra DGS ile 4 yıllığa tamamlamalı mıyım?
Cevapla