Giren herkese başarılar umarım dilediğiniz gibi olur.
Pazar günü KPSS sınavı var. Hazır mısınız sınava kimler sınava girecek?
Giren herkese başarılar umarım dilediğiniz gibi olur.

Bende girmeyeceğim istediğim konumdayim şükür girecek olan tüm arkadaşlara başarılar diliyorum sınavlarınız umarım sizleri zorlamaz istediğiniz puanı alirsiniz
Tüylerim diken diken oldu bir de foto koymuş... Adı batasıca... 😏
hahhahahaah :D Başarılar umarım dilediğiniz gibi olur.
Tesekkur ederim çok sağol :) senin de gönlüne gore nasip olsun
Teşekkür ederim ama ben sınava girmeyeceğim.
:) ne güzel
Tesekkur ederim :)
Rica ederim.
Nasıl geçti sınavın?
Sure yetişmedi. bir hatam oldu bir de önce genel kültür den baslamaliydim
Hadi ya
umarım dilediğin puanı kaparsın
Umarım :) bu o kadar önemli değil haftaya alan sınavı var o belirleyici
Biliyorum canım umarım başarırsın ve istediğin puanı alırsın.
Ay çok sağol canım benim. Sen girmeyecektin. Kim için bu kadar bilgi sahibi oldun :)
Haber okuyoruz herhalde ondan bu kadar bilgiliyim ;)
genelde bilen yok :) bilmen şaşıttı benı. ama bilmek iyidir. teşekkürler sordugun için
O bilmeyenleri boşver sen, Zaten onlar ancak magazin sayfalarını okuyup geçerler ;)
Rica ederim.
waow :) aynen öyle
SONUÇLARI BİLDİR BANA BEN MERAK EDERİM ;)
tamamdır haberleşiriz :)
Tamam. Hadi iyi geceler.
iyi gecler :)
yolo.tips/345d96f125e6c74df6b0b06eb5a4b865.gif
Yolo diyip giricem
Başarılar.
Sağol ^^
Size de başarılar
ben gircem olummm dua et bana :)
Başarılar :)
Cevap
16Cevap
Girmiyorum, girecek olanlara başarılar
Lise kpss ye gireceğim valla en stressiz sınav diyebilirim 😄
:) Sana da başarılar.
Evet 😊 1haftadır bıraktım kendimi dinliyorum Allah hakkımızda hayırlı olanı versin.
Başarılar ve AMİN.
Ben gireceğim ama hiç çalışmadım :D
Sınava girecek herkese şimdiden başarılar :)
Başarılar :)
Ben gircem ama çalışmadım 😂 millet sayemde atanacak
Başarılar.
ben girmeyecegim sınava ama girecek arkadaşlara başarılar dilerim
kpss puanın iyi olması demek herşey degil ama iyi birde torpil şart:
Maaş karşılığı emir altında belli süre şartlarında çalışarak kendimi fahişe gibi hissetmek istemiyorum o yüzden girmeyeceğim
Özel sektörde ne karşılığı çalışılıyor acaba? Özelde emir yok galiba.😊
@TheLonelyMan ben bir emir altında çalışmıyorum kendi adıma söyledim ozelide devletine aynı ayrım yok ;)
Analdım...
Hepinize başarılar diliyorum kardeşlerimm inşallah Rabbim kalbimizdekini nasip eder
hayatımın en rahat sınavı olacak, geçen sene atandım. Bu sınava tamamen eğlencesine gireceğim :D
Nereye atandığını tahmin edeyim mi?
Bilirsem bişi var mı?:) Baya yoğun hissettim çünkü..
O bana hazırsa ben de ona hazırım :D
Hadii bakalım başarılar :)
Ben girmeyeceğim ama yinede teşekkürler.
Hayat bu her zaman karşımıza yeni yeni sınavlar çıkartır :)
Hangi bölümden gireceksin
Hayır ben girmiyorum.
60 ve uzeri icin kac net yeterlidir bilen arkadaslar var mı
Hic calismadim ilk kez giricem basarilar herkeze
Umarım başarırsınız.
ben giriyorum
hazır gibi gibiyim
Başarılar :)
teşekkürler sana da
:) .
Girecem ama hazir degilim
Çalışmadınız mı?
Yetersiz diyelim
Olsun başarılar dilerim :)
Sizede 😊
hazır değilim yaaa neden erkene aldılar şu sınavı
Başarılar :)
Teşekkür ederim😊
gircem. haftayada var
Başarılar.
Giricem ama çalışmadım.
Başarılar :)
teşekkürler :D
Basarilar sinavdayim ama girmeyecem
Anladım.
Kpss sınavı diye bir şey yok dostum.
KPSS düşünmüyorum sınav girecek olanlara başarılar
girecem çok heyecanlıyım.
Başarılar :)
tesekkürler size de:)
Size girecek olan kpss ye basarilar ahshdgs 😂
Sınava Girecek Arkadaşlara Başarılar Dilerim.
Fakirler kpssye girer
girmicem başarılar diyelim
hiç hazır değilim :)
Yinede başarılar :)
Ekim de girecem
Başarılar.
Ben girmekten biktim artik...
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar