Güncellemeler
+1 yıl
Uluslararası ilişkiler bölümü hakkında ne düşünüyorsunuz?
Adam akıllı Türkçeden hariç 3 dil oģrenirsen evet iş imkanı çok ama sadece Türkçe ile sen bir hićsin
Ben mezunum. 4000 tl maasim var. Ama kolay olmadi sans az
Ne zaman ve hangi uniden mezun oldunuz acaba?
Odtu
Kaç dil biliyorsunuz?
Ingilizcem ileri duzey ispanyolca ve almanca da beni idare edicek kadar
Benim gazi veya hacettepeye puanim yeter o üniversitelerde yeterli değil mi bu bölüm için sizce
gazi değil de hacettepe olursa onu tercih et bence canım. cünkü dili ingilizce oranın da
Cevap
2Cevap
dış ticaret alanında iş bulabilirsin
Iyi bir Üniversite'de okumalısın
çok büyük üniversiteler
Odtü.
Dil sart
okuma daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar