Calısmak ıstıyorum o ayrı ama icimden okumak gelmiyor (evlilik asla dusunmuyorum daha 6 yıl sonra olcak bisey bu ) :/ ?

Arkadaslar lise mezunuyum gecen yıl mezun oldum 19 yasındayım ancak icimden universiteyi okumak gelmiyor okulu devam ettirmek gelmiyor işe girip calısmak istiyorum o ayrı ancak okumak istemiyorum erkek kardesim ablam okuyorlar ancak benim icimde yok bu cok mu kotu bisey evlilik asla dusunmuyorum sevgilim falan da yok 1 tane olmustu zaten bir daha olmadı 6 yıl sonra olur anca evlilik ancak ne yapmalıyım kafam cok karısık icimden okumak gelmiyor :( ?
Calısmak ıstıyorum o ayrı ama icimden okumak gelmiyor (evlilik asla dusunmuyorum daha 6 yıl sonra olcak bisey bu ) :/ ?
Cevapla