İlahiyatci varsa onlar cevaplasin lutfen ! Sizce ilahiyatta okumak zor mu?

Arkadaslar merhaba. Ben bu yil lise son sinifim. Seneye kismet olursa ilahiyati yazmayi dusunuyorum. sizce ne gibi zorluklari var? Yani üzerimize ne gibi sorumluluklar düşüyor? Mesela ben sen sakrak bir insanim hani oraya gidince ortam cok kati cok sert mi olur? Ben zaten kendime ceki duzen vermek istiyorum her anlamda ama yani illa agir uslu suskun biri mi olmam gerekiyor? Ya ben eglenmeyi seven biriyim. Galiba siz ne demeye calistigimi anladiniz ya. Ben oyle cok sert cok sıkıcı ortamlara gelemem ya yardimci olun lutfen
İlahiyatci varsa onlar cevaplasin lutfen ! Sizce ilahiyatta okumak zor mu?
Cevapla