Zaten tipsizim bunu dile getirmenize gerek yok :D tamam balık etliyim ama yüzüm o kadar tombul değil bu ne ya kusucam kimisi bu resme çok tatlı diyor :P fena kafaya taktım sınava alırlar mı
Ösym resmim kimlik resmime benziyor mu? Sınavda sorun olur mu?
Çok fark yok sen benim osym deki fotoyu görsen ucak çarpmis gibi bide unide ki kartta da o resim olcak zorunlu olmadıkça göstermicem :D çok dikkat etmiyolar
Benim her resmim farklı hayır yani ailede kimseye değil üvey halama benzemişim üstelik en kısa da Benim kesin evlatlık falanım boşuna uzaylı demiyorum facede annem bile fotonun altına bu kim yazmış evlatlık yazdım 😀
ben bir foto çekildim. kimlik değiştirmek için gittim oradaki kadın bu sana hiç benzemiyor istersen başka çekil dedi :) yani kamera çeken kişi de önemli. sonra gittim başka yerde çekildim
Bende o resimde güzel çıkmışım tam öğretmen havasında halbuki stajerim iş görüşmem var dedim ulen sanki helikopterle toplantıya gidecekmiş havasında çekmiş 😀yine gittim kezban halimi koydum yanarım yanarım da evde hiç o pozdan kalmadı gören aldı yarın bir gün görücü usulü gidersem onu gösterip kakalayın diyom 😂
Hiç merak etme the Kezban sınava gidecek olduğum kazağı giydim o kazağı da koskoca avm ye gidip annemin çenesinden kurtulmak için aldım erkek reyonundan dışarı bir çıktım tişört desen değiştirdi kuru kafa falan 😄😄annem de artık diyo bence sana mavi kimlik alalım 😀
Açık lise sınavlarımda, bazen yan sınıflardaki öğretmenler de bakmıştı 😂 Ama burun, göz, gülünce yüzümüzün aldığı şekilden anlarlar 😊 Birde çene yapımız var 😊
Sıkma tatlı 🍰 canını ya 😃 sıkıntı olmaz 😃. Kendini sıkarsan bildiğini anlayamazsın bak 😃. İnşallah tam puan alırsın, senin için dua edicem bak, namazdan sonra 😊
Ayy çook teşekkür ederim sağol Allah kabul etsin inşallah ya Rabbim sana da zihin açıklığı versin. sınava arabayla gidicem dua et de kaza yapmayayım 😀okulda kolej gibi asansörlü falan küçük sınıflar ve en arkadayım rahat yerim her katta tuvalet kantinvs. içim biraz rahatladı.
Tedirgin isen şeker yemezsen şekerin düşer, tedirgin isen şekeri gereksiz yere fazla yersen şekerin yükselir, buna bağlı olarak tansiyonun dengesi bozulur, tansiyonun dengesi bozulursa bildiklerini yanlış anlama ihtimalin yükselir.
Ama dediğim gibi çok yersen, yoksa hiç sıkıntı yok yani 😃 çikolata ye istersen 😃
Değiştircem bu gün bu kimlikte yeni şimdiki halim saçmalık hani foto hileleri var kadın pc kamerasıyla çekiyo diğer hocalar bu resim küçüklüğün mü dedi halbuki hani toplu biriyim yüzüm çocuksu ama fizik ve ruhen olgunum
valla bende şirret bir bayan ogretmen vardı bu sen degılsın dedı sınav solnundan cıkardı nasıl ınandıryım dedım resım ısterım dedı gıttım cuzdandan cesıklıklarımı okul giriş kartımı aldım geldım agzımlada kus tutuyımmı dedım terbıyesızleşmene gerk yok dedı sınavdan sonra osym dılekce verdım ama kadın hakkında
ilk sınavımda bende oleydım sonra alışıyo ınsan hatta lys fizik te (2. girdigimde bu arda ) arkamda duran kızdan şekerlerini istemiştim :D soru kıtapcıgının başındakı maddeleri (14 ya da 12 olması lazım ) can sıkıntısından 5 6 defa okumusumdur :D ne günlerdi bea
En İyi Cevaplar