Petibör bisküvi,çikolatalı puding, süt ve muzla yapılacak bir tatlı tarifi önerebilirmisiniz😄?
Bu arada şarkıya bayıldım. Siz nasıl buldunuz😀😀?
Bu arada şarkıya bayıldım. Siz nasıl buldunuz😀😀?
hepsini koy bir kaba karıştır at dolaba
en güzeli :D
Kız valla öyle yaptım. Ben buzluğa attım ama abartmismiyim😂😂😂😅
Hepsini karsitir buz dolabina koy 15 dk bekle sonra ye.
Aynen öyle yaptim
😎 tariflerim harikadir
Başka var mı 😀
Oreo varya onu ortadan ikiye ayirip kremanin ustune nutella sur sonra araya istedigin bir meyve koy sonra birlestir ye yaninda da sut icince mukemmel oluyoo
Yaa sen neesin ne maşallah 😀teşekkür ederim
Sirin tatli yakisikli mukemmel bir erkegim sadece ^.^ babamdan gecen ukalalik genleri de bayaga var
Şişinmeye geeel😂😂😂😅
Uuu butun gun devam ederim buna
Etme bence. bayıyo
Yok be saka yapiyorum :D etmem zaten
Bende onu diyorum işte. Evde püskevit var. onu nasıl degerlendirsem😂😂
Cevap
6Cevap
bahçeliye sor :)
www.korhaber.com/images/image/putin1(68).jpg
Hahha alemsin😁😁😀😀😂
yazık ya bize şimdi ne aklımıza düşürüyon mesai saati anamda yok yapacak tek başıma yazık bana yaaaa
Üzülme sen. bir yapan bulunur elbet.😀
bakalım artık :) en iyisi bir paket alayım çaya batırır yerim artık :)
Aynen en guzeli😊
arkdaş insan bir ikram edeyim felan der :)
Gerçekçi olursak eğer ben izmirdeyim. burdan bu tatlıyı gelip alman imkansız. En güzeli sen çaya biskuviye talim😂😂😆
nedir bir uçak değilmi biner gelirim :) ama neyse artık :(
Ben tarif kısmı için değilde yemek için gelmistim kalırsa biseyler bir tabakta ben alırım :-D
Adres ver😀
Varda useniyorum netten bak😂
Yaptım bile şekerim sen yazana kadaaaar😂😂😄😘😘😘
Bisküvili puding yap
muzla süt milshake yap :D
Allahım siz ne hamaratsiniz ya. ilk cevap verenlerde yine erkek😂😂
Sadece yalnız yaşamak değilki senin öğrenmenin sebebi, merakın vede becerin😉
mozaik pasta :)
Bende öyle düşündüm aslinda😊
Sen Yapta yiyek :D
Ay emrem gelmiş. Yaptım bile gel 😘
Bilmedigim yerden sordun 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar