Ben de bir öğretmenim ve insanların hangi branşlara ilgi gösterdiğini merak ediyorum. Ne öğretmeni olmak isterdiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBen Matematik, Resim ya da Müzik öğretmeni olmak isterdim. Çünki bu 3 branşta belli bir yetenek ve zekamın olduğu düşüncesindeyim. ancak öğretmen olmak gerçekten zor olduğu için onca çocukla ilgilenmektense arkeolog olup tek başıma çalışmayı yeğlerim :)
16 Yorumla
Soran+1 yılİlk defa öğretmen olmadan öğretmenlik zor diyen birini duydum şükürler olsun :)
- +1 yıl
sizi gayet iyi anlıyorum gerçekten öğretmenlik çok zor :) özellikle orta okul ve lise öğretmenliği çok zor :) ben bizzat onca çocuğu susturup ders dinlemeye ikna etmeyi istemezdim :) günlük yoklama almayla başlayıp konuları hiç saptırmadan ilerletmek ve geri kalmamak, üstelik onca sınıftan hangi sınıfta hangi konuda kaldığını hatırlayıp ona göre hazırlanmak vs. :) hatta okuldan eve gelip birde evde çalışmak ve kendini geliştirmek var. üstelik çocuğunuz varsa onuda iyi eğitmeniz şart aksi halde bu nasıl öğretmen daha kendi çocuğunu eğitemiyor derler :) halbuki o öğretmenin hergün kaç çocukla uğraştığını bilseler ellerini öperler o öğretmenin :)
Soran+1 yılAynen öyle ama herkesin ağzında 'yatarak para kazanıyorlar' diye bir söz dolaşıyor. Artık biz de susuyoruz ne diyelim anne baba tatillerde baş edemiyor çocuğunu biz her gün onun gibi onlarcası ile uğraşıyoruz. Ben de lisede öğretmenlik yapıyorum çok zor. Anlayışınız için teşekkürler.
- +1 yıl
öğretmenlik yapmaktan kendi hayatınızı yaşayamıyorsunuz bile. kendimi bir kere öğretmenimin yerine koymuştum onca şımarık ve konuşkan çocuğun arasında ders öğretmeye çalışmak bile çok zor. hadi bunu geçtim insanın sabahtan akşama kadar ağzı yoruluyor ders anlatmaktan. onuda geçtim her kafadan bir ses çıkıyor insanda ne kafa kalır ne akıl :) öğretmenlerimiz bizim başımızın tacıdır. ancak ne yazık ki kıymet bilinmiyor bende buna üzülüyorum. bende sizin öğrenciniz olmasamda tüm öğrencileriniz adına size bunu vermek istiyorum :) sevgi ve saygılarımla öğretmenim
www.gunaydincicek.com/.../...C4%B1z%C4%B1gul14.jpg
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim neyseki kıymet bilen birkaç öğrencimiz velimiz var :)
- +1 yıl
hiç olmamasından iyidir :) idare edebilmek lazım. az ile yetinmeyen çoğu bulamaz :)
En İyi Cevaplar
+1 yılSınıf ve ciddi ciddi olmayı düşünüyorum bu yaştan sonra.. Çocukları sevmeye başladım ya :)
13 Yorumla
Soran+1 yılOlunabilir neden olmasın daha çok kaale alınırsınız daha olgun olunca :)
- +1 yıl
O veletler anlar mı ya toy bu daha kaale almayalım falan durumu olur mu dersin :)
Soran+1 yılKüçük çocuklarda pek olmaz doğru. Ben lisede çalıştığım için kendi açımdan düşündüm bir an :)
Öğretmenlik sevnediğim bir meslek aslında zorluklarını bildiğimden öyle. Ben kendimi öğretmenlerimin yerine koyunca dayanamıyorumm.
Ama eğer olsaydım felsefe-psikoloji ya da edebiyat dalında olurdu.12 Yorumla
Soran+1 yılDemek ki öğretmenlik yapmadan da bizi anlayabilenler varmış iyi ki varsınız.
+1 yılmatematik isterdim ama bilgisayar öğretmenliği oldu...:) olsun bunuda sevdim.
14 Yorumla
Soran+1 yılEğlenceli en azından :)
- +1 yıl
göründüğü gibi olsa keşke... :D
Soran+1 yılHangimizinki görüldüğü gibi ki genel olarak tüm branşlar zor :)
- +1 yıl
branştaşız desene
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
108
Cevap
115Cevap
Eğitim & Kariyer konusunda 365 cevap paylaştı. Türkçe öğretmeni olmayı isterdim. Zira sanal ortamda imla ve yazım bilmeyen üni. öğrencileri var. Çok yazık.
14 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef Türkçemizi bilmeyen insanlar çok ben de lisede öğretmenim D harfini ters yazan öğrencilerim var liseye kadar nasıl gelmiş bu öğrenci muamma.
Soran+1 yılÇünkü doğru bildiklerini sanıyorlar.
Elektrik-Elektronik ögretmeniyim. Severek yapiyorum :-)
11 Yorumla
Soran+1 yılNe güzel
Biyoloji veya fen bilgisi öğretmeni olmayı çok isitiyorum bu sene sınavım var ama herkes öğretmen olursan işsiz olursun diyor 😔
11 Yorumla
Soran+1 yılÖğretmen olursan değil branş önemli bazıları çok fazla alıyor bazıları ise süründürüyor nasıl bir sistem anlamadım.
Türkçe öğretmeni. Hatta gelişmemiş yerlere gidip Türkçe dersleri vermek isterdim...
14 Yorumla
Soran+1 yılMesela ana dili kürtçe olan bölgelerde.
Soran+1 yılDil amaçlı yani daha çok. Güzel bir şey yapıyorsun daha iyi işlerde bulunursun inşallah.
Öğretmenim :) matematik öğretmeni olmak isterdim ama branşım farklı. Kendi bransimida seviyorum :)
110 Yorumla
Soran+1 yılÖzel değilse ne öğretmenisiniz hocam?
Soran+1 yılBen de Almanca öğretmeniyim bir yıl oldu benim de ben de yeniyim.
Soran+1 yılAynen öyle hayırlısı olsun hepimiz için bu devirde öğretmen olmakta zor maalesef.
Soran+1 yılÖyle tabii ki insan yetiştiriyoruz sonuçta.
Soran+1 yılAmin inşallah hepimizin gönlünce olsun.
+1 yılanasınıfı :)) arada dersi birakır cocukları severdım :D :D
11 Yorumla
Soran+1 yılZaten orda da pek ders havası yok :)
+1 yılogrtmenım bransım cocuk gelısmı degısme sansım olsaydı edebıyat ogrt olmak ısterdım
11 Yorumla
Soran+1 yılBütün öğretmenler edebiyatçı olmak istiyor herhalde :)
+1 yılBen öğretmenlerle ilgili bir kurumda çalışıyorumda zamanında Bilgisayar Öğretmeni olmak istemiştim : )
12 Yorumla
Soran+1 yılO da olur belki
- +1 yıl
Öğretmen olması şart değil. Memur olsa da olur :)
ben bu manyak nesile öğretmen möğretmen olamam. şu gencecik 22 yaşımda bile yaptıklarına ne anlam verebiliyorum ne de kendileri durdan sustan anlıyor
11 Yorumla
Soran+1 yılBen de 23 yaşındayım üstelik lisede öğretmenim çok değişmiş okullar öğrenciler maalesef
Eğitim & Kariyer konusunda 471 cevap paylaştı. İlkokul falan daha temiz düzelme şansı olan çocuklar isterdim belki bir şeyler katardım
11 Yorumla
Soran+1 yılOnlarla uğraşmakta sabır istiyor ama dediğin gibi en azından bir şeyler yapmak için geç kalınmamış olur.
doga ve hayvan sevgisi ogretmeni
tamam oyle bir brans yok ama ben onu isterdim12 Yorumla
Soran+1 yılBiyoloji yakın biraz.
ılk okul ogretmenı onları ATATÜRK bagımlısı yapar turkıyenın seckın cocukları halıne getırırdım
23 Yorumla
Soran+1 yılDoğuda çok zor olur bu dediğiniz.
Soran+1 yılBenim bir arkadaşım aşırı derecede ülke ve Atatürk bağımlısıydı Doğuda malum bölgelere atandı bu ikinci yılı sırf bu düşünceleri nedeniyle ordakikerden tehdit aldı müdür ve okuldakiler sindirmek istediler ve şu anda elinden hiçbir şey gelmiyor. Düşünün ki siz bir ders boyunca Atatürk sevgisini bayrak ülke sevgisini anlatıyorsunuz okul çıkışında yerde Türk bayraklarını görüyorsunuz bu durumda nasıl bir tutum sergileyeceksiniz? İdealist olmak hepimizin hayali ama maalesef elimizden çok şey de gelmiyor.
+1 yıliki sene sonra ingilizce branş öğretmeni olarak mezun olacağım artık Allah ne zaman atanmayı kısmet eder onu bilemeyiz :)
14 Yorumla
Soran+1 yılŞu anda ingilizcenin alımları gayet iyi inşa mezun olunca da öyle olur :)
- +1 yıl
inşallah bakalım 5. sınıflara hazırlık sistemi gelirse atama için çok beklemem. Olmadı turizme atılırım biraz turizmden ekmek yiyelim bizim kızlarda iş yok :)
Soran+1 yılTurizme atılma nedenin kızlar mı ilginç :)
- +1 yıl
E dilimizi nativelike yapmak için dil dile değmesi lazım değil mi hocam. Almancayı da sibel kekilliden öğrenmeye çalışıyorum ama filmlerinde pek konuşmuyor sibel kekilli :D
- Eğitim & Kariyer konusunda 833 cevap paylaştı.
+1 yıledebiyat öğretmeni olurdum ben eğer okuduğum bölümü çok istemeseydim, deü edebiyat öğretmenliğini kazanırdım.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBesyo okuyorum ve inş beden eğitimi hocası olucam :)
11 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah :)
Atanamamış Matematik öğrt. yim ama olsun bir daha olsa yine Mat. öğrt. olurdum
12 Yorumla
Soran+1 yılOlsun sonuçta bu işi yapabilecek eğitimi almışsın umarım atanırsın
Sosyal bilgiler öğretmeniyim mutluyum ama bedenci olmak isterdim
13 Yorumla
Soran+1 yılMutluysan çok güzel istemeden sevmeden yapan çok öğretmen var.
Soran+1 yılÖyle tabii ki insan var işin içinde.
Eğitim & Kariyer konusunda 885 cevap paylaştı. fizik öğretmenı olmayı cok ısterdım , ıstedım de yetmedı bızdekı beyin
13 Yorumla
Soran+1 yılFizik dersin iyi miydi peki üniversitede mi kazanamadın?
Soran+1 yılLise seçimi çok önemli iyi seçim yapmak gerek.
+1 yılLisede beden hocası olurdum 100 verirdim hepsine :D
11 Yorumla
Soran+1 yılBeden Eğitimi öğretmenleri hayata 100 vermek için gelmişler zaten :)
+1 yılMatematik (anlamadığım bir sempatileri var ve zengin olma potansiyeli en yüksek öğretmenlik)
Sınıf ya da okul öncesi (çocuklar küçük düşünce yapıları üstünde cidden etkili olabilirsin anasınıfından kalan bazı alışkanlıklarımı yenemiyorum mesela00 YorumlaEdebiyat öğretmeniyim ama beden eğitimi , resim veya müzik öğretmeni olmak isterdim.
11 Yorumla
Soran+1 yılEdebiyat da çok güzel ama ben de Edebiyat öğretmeni olmak isterdim
Kimya öğretmeni olmak isterdim ve Şu an bölümünü okuyorum :)
14 Yorumla
Soran+1 yılUmarım kpss derdi ile çok uğraşmadan atanırsın.
Soran+1 yılBelli olmuyor az alım olan bir bölüm birden atağa geçiyor ne olacağını biz de bilemiyoruz.
tarih veya matematik yalnız özelden gitar hocalığı yapıyorum :)
13 Yorumla
Soran+1 yılGitar hocalığı eğlencelidir ama :)
Soran+1 yılTembel olduğumuz zaten tescilli ama en azından zevklidir düşünsene o topluluğa matematik edebiyat falan anlattığını :)
+1 yılben Şu an memur Olarak Calısıyorum Okulda Ama Okul Öncesi Olmak Icın Mucadele İçerisindeyim :)
13 Yorumla
Soran+1 yılÇocuklarla ilgilenmek güzeldir umarım olursun :)
- +1 yıl
çok seviyorum çocukları ama branşcı olmak ıstemıyorum :) tsk ederim ins olurum sizin bransınız nedir
Soran+1 yılBen de Almanca öğretmeniyim :)
+1 yılİngilizce öğretmeni :) ki zaten o yönde ilerliyorum
10 Yorumla
+1 yılTarih :) deli gibi seviyorum benim için bir yaşam biçimi :)
10 Yorumlasınıf öğretmenliği okuyorum ama pdr olmak isterdim :)
10 Yorumla
+1 yılsınıf öğretmeni adayıyım. o olmasa ingilizce öğretmeni olmak isterdim.
10 Yorumla
+1 yılÜniversite de hoş olur en güzeli fizik ben çok seviyorum
10 YorumlaBranşım matematik ortaokul yinede seçme hakkım olsa tekrar matematik derdim
16 Yorumla
Soran+1 yılNe güzel branşınızı seviyorsunuz.
Soran+1 yılAynen öyle sevmmeden yaparsan sana işkence oluyor.
Soran+1 yılHayır teşekkürler
+1 yıl%100 ingilizce öğretmeni olurdum
Çünkü lise de çok istemiştim
Dil sınıfı açılmamıştı ve ben istediğim gibi ingilizce öğrenemedim bu yüzden ama içimde hep bir heves kaldı ukte gibi00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÖğretmenim hiçbir branşı istemem çekilecek meslek değil
13 Yorumla
Soran+1 yılAraştırmalara göre en erken yaşta ölen insanların çoğu öğretmenmiş. Hakikaten zor meslek yapmayan anlayamaz.
- +1 yıl
Yazik...
Ben de genc bir ögretmenim. Disarida atanamayan ve bu is icin can atan insanlar varken atanmis bir ögretmenin bunu demesi ve orada yer kaplamasi...
Cevap sahibi+1 yıl@SercanBursa16 beni eleştirme hakkına sahip değilsin tanımadığın kişilerle ilgili yargıda bulunma bir daha kaldı ki işinden memnun olmayan milyonlarca insan var
Sınıf Öğretmeni çok önemli bir branş
Çocuğun temel olarak iyi eğitim görüp yeteneklerine göre yönlendirmek isterdim10 Yorumla
+1 yılaslında teknik eğitim fakültesi mezunu bir öğretmenim ama atamamız yok şu an askeri personelim. alanım otomotiv
10 YorumlaRehber ögretmen olurdum :) Borcum oldugunda hadi cocuklar üni ye geziye gidecegiz diyip borcu kapatırdım :D
10 Yorumla
+1 yılsağlık meslek lisesinde branş öğretmenliği yapmak hedefim
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 336 cevap paylaştı.
+1 yılBeden öğretmeni sağa dön sola dön ver topu oynasınlar :D çok kolay
10 Yorumla
+1 yılrehberlik :D
konuşarak dinleyerek para kazanıyosun10 YorumlaTabiki de Şu an okudugum bölüm anasınıfı öğretmenliği :)
10 YorumlaBende öğretmenim ama brasmn farklı olmasıni isterdim
10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 992 cevap paylaştı. Üniversite de olurdum. Lise ile uğraşılmaz.
110 Yorumla
Soran+1 yılİlkokul ortaokul da var.
Soran+1 yılEn büyük amacımız o da ne kadar başarılı oluyoruz bilemiyorum.
Soran+1 yılEvet katılıyorum seçerek almak gerekiyor önüne gelen öğretmen olmamalı.
Soran+1 yılEvet haklısınız ben bile öğretmen olduğum halde şimdiki öğretmenlere pek güvenmiyorum ama çocuğu okula göndermekte mecburi cezası var nasıl olacak.
Soran+1 yılÖzel okula verseniz onlar tamamen öğrenciyi resmen robot ediyorlar devlet okulları ilgileniyorlar iyi araştırıp iyi bir öğretmenin olduğu okula vermek gerekiyor tek yolu bu. Şimdiki çocuklar bizden iyi biliyorlar teknolojik cihazları. Çocuğun yanında telefondan bilgisayardan gözünü ayırmayan anne babanın çocukları da teknoloji bağımlısı olacak tabi.
- +1 yıl
Teknolojiyi iyi kullanmaları daha önemli. Teknoloji bağımlısı olmaktansa, teknolojiyi kullanarak iyi şeyler üretmek daha iyidir. Birşeylere kapılmaktanss, o şeyler hakim olup faydana çevirmek daha iyi. Çocuğu sen ahlakı yüksek, bilinci gelişmiş, insanlık değerlerine sahip bir şekilde yetiştirirsen o çocuk ileride dünyanın kazandığı bir ödül olacaktır.
Çocuk, geleceğin habercisidir. Sevgi ve iyilik aşılamazsan geleceğin savaş ve huzursuzluk olacaktır.
+1 yılFen bilgisi öğretmeniyim branşımı seviyorum
18 Yorumla
Soran+1 yılMaşallah diyorum öyleyse.
- +1 yıl
@SonBOSS Eksiktin iyi oldu geldiğin
- +1 yıl
@SonBOSS Aferin :D
- +1 yıl
@SonBOSS :) :) Hı hı çokk
+1 yılOkul öncesi öğretmeniyim 😃😃
13 Yorumla
Soran+1 yılNe güzel tebrikler hocam :)
- +1 yıl
Senin branşın ne 😁
Soran+1 yılAlmanca :)
- Eğitim & Kariyer konusunda 452 cevap paylaştı.
+1 yılbedeb eğitimi öğretmeni
14 Yorumla
Soran+1 yılRahatına düşkünsün yani
- +1 yıl
ne alaka. spor sevdiğim içindi bu cevap
Soran+1 yılO zaman spor sevdiğim için diye açıklama yapabilirdin çünkü genel olarak rahatlığı seven insanlar beden eğitimi diyor.
+1 yılEdebiyat olurdu ama anadolu lisesinde 😂
11 Yorumla
Soran+1 yılNeden Anadolu Lisesi?
+1 yılMatematik ve ya Beden eğitimi. :D
17 Yorumla
Soran+1 yılBeden Eğitimi rahatlığı seviyorsun :)
- +1 yıl
Evet en rahatı. 😃
Soran+1 yılBizim Beden Eğitimi hocası müdür yardımcısı hiç rahat değil rahat bırakmayabiliyorlar :)
- +1 yıl
Olmam bende müdür yardımcısı. :D
Soran+1 yılMüdür desin de olma bakalım hele :)
Soran+1 yıl@NasıYanii siz ne öğretmenisiniz ki Türkçe yazılan şeyi anlamakta zorluk çekiyorsunuz. Zorla yapar diye bir kelime kullandığımı görmüyorum. Demek istediğim müdürün dedikleri önemlidir ve dominant bir müdürünüz varsa bir şekilde kendinizi müdür yardımcısı olarak bulursunuz.
- Eğitim & Kariyer konusunda 834 cevap paylaştı.
+1 yılEdebiyat öğretmeni olurdum.
12 Yorumla
Soran+1 yılSize yakışırdı.
- +1 yıl
Teşekkür ederim.
- Eğitim & Kariyer konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılKimya :)
Şekerleri yapardım off miss :)21 Yorumla
Soran+1 yılŞeker mi çok seviyorsun herhalde :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılEdebiyat olabilir, edebiyattaki sözleri falan yazarları severim oldukça.
10 YorumlaMüzik Öğretmeniyim :)
12 Yorumla
Soran+1 yılZevkli bir branş :)
+1 yılKimya ogretmeni fakat meslek lisesinde uygulamalı bolum ogretmeni olarak ya da felsefe
10 YorumlaMüzik öğretmeniyim zaten :)
15 Yorumla
Soran+1 yılÇok eğlenceli oluyordur :)
Soran+1 yılOo bu devirde diploması olup atanamayanlara öğretmen demiyorlar daha uzun yolun var :)
Soran+1 yılBak ben de atanamadım özel okulda öğretmenlik yapıyorum burda atanamayan öğretmen demedim ki öyle desem başlı başına kendime laf sokmuş olurum. Toplumun dediğini dile getirdim sadece ve maalesef ki evet kpss karakteri ve yeteneği ölçen bir sınav değil.
+1 yılAnasınıfı ögretmeniyim 😀
21 Yorumla
Soran+1 yılNe güzel :)
Anasınıfı öğretmeni ya da mat 😊😊
14 Yorumla
Soran+1 yılArada çok fark var ama :)
Soran+1 yılAnladım umarım ikisinden biri nasip olur.
Edebiyat. İnşallah olurum:)
14 Yorumla
Soran+1 yılOkuyor musun? :)
Soran+1 yılHmm Allah yardımcın olsun :)
Biyoloji veya matematik.
14 Yorumla
Soran+1 yılSayısala ilgilisin o zaman.
Soran+1 yılO zaman saygılar :)
bilgisayar öğretmeniyim :D ya sen?
17 Yorumla
Soran+1 yılAlmanca öğretmeniyim ben de.
Soran+1 yılMalatya çok kötü sayılmaz sen?
Soran+1 yılİlk yılım daha yeniyim
Soran+1 yılMalatyalıyım
+1 yılBen satranç dersi veriyorum ☺
14 Yorumla
Soran+1 yılSatranç güzeldir eğlencelidir :)
- +1 yıl
Kafa kalmıyot adamda bir zaman sonra.. Beynin iki lob'unu da ayni anda uzunca bir sure kullaninca turşu oluyorsun ister istemez 😀
Soran+1 yılDoğru tabi oynamak zaten kafa yoruyor öğretmeyi düşünemiyorum
- +1 yıl
Kesinlikle ☺
Beden eğitimi seneye atanırım inşallah :)
11 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah
+1 yılMİLLİ GÜVENLİK hocalığı yapmışlığım var !
13 Yorumla
Soran+1 yılAsker veya polissin o zaman
- +1 yıl
ustune bastın kaldır ayağını !
Soran+1 yılBizim zamanımızda da öyleydi çünkü askerler girerdi.
- Devamını Gör (163)
Devamını Gör(208)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Öğretmen olsaydınız hangi branşın öğretmeni olmak isterdiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar