Üniverste sınavında, sınav salonundan biri ölünce salondaki herkes tam puan alıyormuş. Bu doğru mu?

Üniverste sınavında, sınav salonundan biri ölünce salondaki herkes tam puan alıyormuş. Bu doğru mu?

bizim okulun çatısı saglam degildi müdür kendi ağzıyla sinavdan önce ki gece düşecek korkusuyla uyumadigini söyledi ve sorunca bu muhabbeti anlattı doğru arkadaslar 😂😂😂😂😂
Saçmalamayın ya sadece o salon için ÖSYM yeni sınav sorusu hazırlar ve tahminen 1 hafta sonra yeniden sınava girerler
Bence sen saçmalama (:
Doğru. O psikolojiyi düşünsene dehşet.
Rica ederim
Evet doğru ygs ye girdim yaşlı dede vardı öldü 500aldım lys ye girdim nine vardı öldü 500aldım. Şimdi en iyi yerde hukuk okuyorum hocamız öldü bute kaldığım sınavdan 100aldım
Ölmesine gerek yok hayati bir durumda müdahale gerekirse sınavdaki herkes tam puan alır evet
Yangın deprem?
Sınavın durmasını sağlıyacak hayati bütün durumlar ;)
Yok öyle bir şey ya birsürü meb de çalışan tanıdığım var yok diyorlar öyle olsa normalde meslek lisesinde gidecek çocuk galatasaray lisesine gider
Cevap
32Cevap
Bunu bana vaktinde söyleseydiniz keşke... İki okul bıraktım lan ben sınavları yüzünden!
Uzaktan kumandalı spy şok aleti satılır. Az kullanılmış, nefes kesme 10dk baygın bırakma garantili... O___o
böyle bir şey varsa da dillendirmeyin sonra millet birbirinin ayağını kaydırır, suyuna hap filan atar :))
evet duymuştum. Hmm düşündürücü tam da ben sınava girecekken 😄 Bir düşüneyim
Evet doğru bende duymuştum keşke ölse biri (kendi öldü) 😄😄😄
Aramızdaki hangi koca yürekli intihar edecek bakalım
Doğru bilgi. Ama kimsenin diğerleri için kendini feda edeceğini sanmıyorum ☯
Ölen sınav gözetmeni ise doğrudur, herkes soruları bakar yapar 500 alır 🤣
Hayır sadece ölenin doğru cevapları sınıfta ko diğer adaylara eşit şekilde dağıtılır
Birini sınavda öldürüp tam puan mı almayı düşünüyorsun
Ya ben damardan ilaç veririm kendime kendime yaparım kısa süreli bişeyler olmazmı bende alırmı yım puan
senin uykun gelmiş bence tıp o kadar ilerlediki en son ne zaman seviştiğini biliyolar damardan verdiğin ilacıda bulurlar sınavı geçecem derken bakmışsın kodesteyim :)
Sadece meb in yaptığı sınavlarda oluyor o. Üniversite sınavını ÖSYM yapıyor.
sevabına bir öl de bakalım neticeye doğru muymuş.
sınav calısmaktan beynine oksijen gitmedi galiba
Evet. Hayati tüm durumlarda tam puan alırlar.
Hasssktr :D ordan :D :D :D :D :D :D
Demek ki sınava girceğim okulu yaktrmlym😂😂😂
Kendimi feda ediyorum, tamam.
O söylenti hep olmuştu ya bizde de :D
Seni fena trollemişler
Ve beyin kosarak uzaklasır.
Ne salak salak sorular bunlar ya? :D
Haha ne tatlısın sen öyle ya ısırıyim mi seni
Ben de duymuştum kanks ama sanmıyorum
Öleceksen haber ver gelelim.
Öyle birşey yok tabiiki
kimi öldürmeyi düşünüyorsun :)
Ölürse istediğin üni
ahaaa plan yapmaya başladı aplamız :D
şehir efsanesi gibi geldi
Saçmalık. Koyun can derdide kasap et.
Yemin ederim öldürürum doğru mu lannnn
Kalp krizi falan olursa dogru
napcan birini mi öldürcen puan için :)
Belki kendiliginden olur
Kim söylediyse Sallamış
yok ya kim saçmalamışsa iyi saçmalamış :D
Yuhhhh ya ölüm nedemek Rabbim korusun
Öyle bir şey duymadım. Zaten doğru gelmiyor.
troll lemeyin olm şu siteyi yeter ya :D
Vay arkadaş 😐
Doğru birini mi öldürcen 😂
Dogal ölümden bahsediyorum. Cinayetten değil. Hapse gidiceksem ne anlamı var
Hapse girmesen öldürcen 😁
doğruysa öldüreeck misin
Yok annesinin aaaaağzı asdf
doğrudur
Hurafe bunlar
Kesin bilgi
harbi mi :D
İnandın mı
Hayır...
Yalan
Değil
Yalan.
hiç duymadım
hayr qweqweqe
Olcen mi
İllu girl sen hala yaşıyor musun
Mesajını kapatmissin Kemalist ateist seni
Neyse aç bakalım :)
Yahu sinir etme insanı.
Evet nerdenbbildin
Jaja sanmam
duymadım :d
Hiç sanmıyorum ben
Seni kandırmışlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar