Okul okumak dünyanın en büyük saçmalığı bence ?

bana göre boş unıversıte mezunu olmasanda lise mezunu olmasanda iş bulabılıyosunsırtında taş taşısan bile mesleğin olabılıyor boşu boşuna emek veripte unıversıteyı kazandıktan sonra iş bulamamak ınsana çok koyyyyo ya
Okul okumak dünyanın en büyük saçmalığı bence ?
Cevapla