Abilerim ablalarım sayısalcıyım ama hukuk ıstıyorum yardım edın lutfen?

11. sınıf ogrencısıyım sayısalcıyım ama hukuk ıstıyorum okulum ıkıncı donem alan degıstırmıyor seneye degıstırırız dıyolar seneye degıstırsem bı senem gıtcek ıkıncı donem dersaneye yazılcam tm sınıfına mı gıtsem napsam anlamadım yardım edın lutfen...
Abilerim ablalarım sayısalcıyım ama hukuk ıstıyorum yardım edın lutfen?
Cevapla