Öğrenciler neden taktir teşekkür almak için bu kadar uğraşır?

Bugün gördüm de herkes taktir teşekkür belgesi almak için hocalardan not dileniyor. :/ Ne varki bunda sadece bir kağıt parçasından ibaret. Önemli olan ortalama puanı değil mi? Gösterişten başka birşey değil bence. İnsanlar , aileler ortalamaya bakmıyor sadece taktir mi teşekkür mü aldın diyerek seviyemizi belirliyorlar. Alırsak gözlerinden artı alıyoruz. Boş geçtik deyince de tembel oluyoz. :D Değil mi ama. :/ Sinirlerim oynadı gene. :D
Peki sizce öğrencilerin bu çabası nedir ve büyükler niye bu düşüncedeler?
Öğrenciler neden taktir teşekkür almak için bu kadar uğraşır?
Cevapla