Ortaöğretimde zorunlu Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi aldım yazana mı tıklamam gerekiyor? Tm3'ten sınava gireceğim, sözel değilim ama sonuçta YGS'de sosyal çözeceğim yani.
Ne yapmam gerekiyor?

Ortaöğretimde zorunlu Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi aldım yazana mı tıklamam gerekiyor? Tm3'ten sınava gireceğim, sözel değilim ama sonuçta YGS'de sosyal çözeceğim yani.
Ne yapmam gerekiyor?

Şimdi ortaöğretim ve lisede gördüğünüz din kültür ve ahlak bilgisi dersini başvuru kısmında onaylama yapmanız gerekmektedir. Yani bu dersi gördüm işaretini net olarak belirtmeniz gerekmektedir. Ayrıca sınav aşamasında da din kültür ahlak bilgisi kısmında ki soruları cevaplama yapabilirsiniz. Genelde ortaöğretim ve lisede de bu dersi gören kişiler, sınavda soruları cevaplar. Ben üniversite sınav zamanında iken, dersleri gördüğüm halde bile dahi soruları cevapladım sizin için herhangi bir kayıp asla olmaz. Başvuru kısmında da bu dersi gördüğünüze dair belirtmeniz gerekir...
Zorunluya tıklaman lazım
tamam bide birşey daha sorucam ben şu an mezunum 12. snıftayken hoca boyuma 1.55 yazmıştı ben şimdi 1.60 yazdım herhangi bir sorun olmaz dimi :)
Merhaba, eğer ortaöğretimdeyken din kültürü ve ahlak bilgisi dersi aldıysanız o kısma tik atıyorsunuz ve sınavda da çıkacak olan TYT'de 5 din kültürü dersinin sorusundan sorumlu oluyorsunuz. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Ortaöğretimde zorunlu Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi aldım seçeneğini, lisede Din Kültürü dersi gördüysen seçebilirsin. Böylelikle sınavda felsefe sorularını yanıtlamayacaksın.
İşaretlemedim fakat çözdüm sayılırmı
Cevap
3Cevap
Arkadaşlar selam 2026 Yks'de başvuru yaparken TYT sınavında "Zorunlu din kültürü dersini" aldım seçeneğini işaretlemişim ama sınavda bunu unutup 16-20nci soruları çözmek yerine 20'den 25'e kadar olan felsefe sorularını çözdüm.
şimdi 5 tane -net mi oldu?
Sınava geçen sene de girmişsin nasıl hala hangisini işaretlemen gerektiğini soruyorsun kardeş ama mutlu oldum bu yıl zayıf bir rakip kitlesi var :D
haha sen öyle san :D :D ben herhangi yanlış bişey yapmaktan korkuyorm çok önem veriyorm dikkat ediyorm herşeye
gördüysen o dersı aldım de bısıy olmaz
Elhamdülillah Ateistim ben de :D
Din kült gorduysen evet de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?