Torpiliniz yoksa ve ailenizin maddi durumuda iyi değilse, hukuk okumanızı tavsiye etmem. Nedenmi?

Tıbbtan sonra en zor fakultedir hukuk fakultesi. Ayrıca, en acımasız hocalarda hukuk fakuktesindedir. Fakat, fakultenin zorluğu ne yazık ki, emeğimizi vermemektedir. Şöyleki; ailesinin maddi durumu iyi olmayan en fazla 1500 lira ücretle, yıllarca özel avukatlık yapar. Devlete gelirsek ise; Kurum avukatlığı, kaymakamlık, hakimlik ve savcılıkta hep mülakat olduğu için, torpili olmayana hukuk dışı soru sorulur ve elenir. Dünyanın her yerinde böyle zorluklar vardır hukukçulara malesef. Hatta yabancı ülkelerde 2 fakulte bitirmeyinin, torpili olsa bile savcı olamaz diye kural vardır. Yani hukuk okumadan iyice düşünün. Ailenizin çevresi geniş ve maddi imkanları iyiyse okuyun. Değilse; pdr ve psikolojiyi tavsiye ederim. Zira, Öğretmenlik ve doktorlukta mülakat yoktur. Ben bu fakulteye severek geldim. Aslada teslim olmam.
Torpiliniz yoksa ve ailenizin maddi durumuda iyi değilse, hukuk okumanızı tavsiye etmem. Nedenmi?
Cevapla